Tvätt

Snön är borta, våren är här..

Med det följer mängder av blöta & leriga kläder! Igår när barnen kom in efter en lekstund ute på eftermiddan fick jag slänga i den 4:e maskinen för dagen. De var leriga från topp till tå! Deras skor slängde jag in i maskinen nu, jag hoppas att skorna klarar chocken ;) barna blev slängda i duschen :)

Det blir mängder att tvätta med 5 i familjen! Jag tycker inte jag gör annat än tvättar :/

Tur är väl att det finns maskiner! Kan inte tänka mig att vara utan vare sig tvättmaskin eller torktumlare..

Jag skulle så gärna vilja ha en tvättstuga, skulle förenkla mycket i mitt tvättande! Men huset rymmer ingen plats för det så kläderna hänger på tork lite varstans i huset :/ en liten utbyggnad har vi klurat på men det dröjer tills ekonomin tillåter det :/

men tills dess så drömmer jag om en tvättstuga med ordning & reda & massor av smarta lösningar :) & så fortsätter jag tvätta ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jätte kul att du hittat min blogg o tyckte om den :)

Fortsätt gärna att kika .. kul att du också hade så man kan läsa! Kram

2012-03-12 @ 22:51:33
URL: http://themollers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0