Jag vill

Jag vill så mycket! Mest av allt vill jag just nu ha en altan! Det skulle va så skönt att få sitta ute även regniga dagar, att kunna ställa vagnen där när Jakob sover, att stå där & titta på blixtarna...

Jag vill bygga ut huset med en tvättstuga... Skulle va så skönt att ha en plats för tvätt... & jag behöver det nu, vad ska jag med en tvättstuga till när barna är stora & tvättkorgens innehåll minskar...

Jag vill ha ett väl fungerande kök, precis så jag vill ha det (vilket jag inte vet just nu)...

Det mesta jag vill har med huset att göra! Det känns som vi bott in det & börjar som smått veta hur vi vill ha det. Planer till tusen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En veranda skulle sitta fint på baksidan huset :) Fast ni har ju den helt underbara platsen under äppelträdet! Den platsen kan jag bara inte glömma, helt underbar :) Kramar

2012-03-25 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0