Ljudbok!

Ja, nu har jag testat! Fick av min syster en ljudbok på prov från storytell...

Jag som alltid tyckt att det är lite fusk, att det inte är samma sak som att läsa en bok...

& jag hade ju rätt på en sak! Det är inte samma sak som att läsa en bok...

Det här ger helt andra möjligheter! Jag har lyssnat lite varje kväll... Det är så skönt att bara lägga sig ner på kudden, blunda & lyssna på en härlig röst & ryckas med i handlingen. Jag har njutit av varje sekund!

Idag satte jag mig frivilligt på gräsklipparn med iphonen i fickan (det brukar vara Stefan som klipper). Jag som i vanliga fall tycker det är fruktansvärt tråkigt att klippa gräs klippte hela gräsmattan.

Det var hur skönt som helst! Jag njöt av Morgan allings röst när han berättade.

Nu är snart hans bok färdiglyssnad... Jag rekommenderar den varmt "kriget är slut"...

Det var min första ljudbok, men det är inte den sista!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0