Mat

Tycker att vi på sistone har ätit allt för dålig mat. Jag som egentligen tycker att det är roligt att laga mat har tyckt att det varit både jobbigt & tråkigt! Ofta blir det något enkelt, hamburgare eller korv på onsdagar (bandyträning), bacon, Stinas kyckling... Ja, sånt där enkelt & snabbt... Men nu ska det bli ändring! Några nya recept står på matsedeln & allt är inhandlat! Vet att jag kommer få ta några strider med mina killar... De vill ha allt uppdelat var för sig på tallriken (en av anledningarna till att jag tycker det är tråkigt!). Men de tycker om det mesta! Så nu ska här wokas & det ska göras lax & couscous i paket. Det ska bli spännande att se hur det går! Vi behöver det verkligen för jag är så trött på denna snabbmat & halvfabrikat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0