Bloggstopp...

Har haft lust att blogga länge men liksom inte haft något större att blogga om :/ Känns inte som någon idé att bara blogga om ingenting... Så har jag en blogg som jag läser jämt :) Hon lägger upp 7 nya ämnen varje vecka att blogga om...funderar på att hoppa på så kanske lusten & inspirationen kommer tillbaka :) Just nu är det fullt upp här hemma. Planerar lillens dop som är till helgen, så denna vecka måste jag åka & handla lite. Åker uppåt redan på torsdagkväll så vi ska hinna duka & så innan lördag. Kläderna är redan fixade, måste bara prova dopklänningen & hans andra kläder då han växer en del ;) Imorrn kommer pappa hit & fixar i badrummet, snart klart (har jag sagt länge nu..men nu ÄR det inte mycket kvar), på tisdag ska jag på mamma & bebismys hos min kära vän, på tisdag kommer även elektrikern hit & kopplar färdigt strömmen till badrummet. Onsdag blir det handling.. Måste hitta någon tid att plocka undan julen på övervåningen också, nedervåningen är klar men där uppe har det inte hunnits med. Helgen efter dopet far vi till Stockholm, min älskade systerdotter fyller 8 år & det måste vi ju fira :D Nu vaknade lille Jakob igen... så nu ska jag snosa lite till innan vi tar kvällen ;) Ska försöka se färdigt filmen vi påbörjade igår, Nawals hemlighet...Superbra verkade den men orken fanns liksom inte.. Kramiz

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag fyller 20. Som att det inte är något stort.

2012-01-16 @ 22:45:55
Postat av: Malin

Ja, häng på vet jag! O man MÅSTE ju inte blogga om varje ämne, detär bara att plocka och välja som man vill ;).

2012-01-17 @ 11:35:20
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0