Träning

Jag vet att jag borde, jag vet hur..

Men jag får inte till det med träning.

När vi bodde i Skattkärr började jag med att gå ut & gå, 1 timme nästan varje dag.. samtidigt var jag på Friskis & svettis någon gång varje vecka eller körde ett Step up pass hemma. Då mådde jag bra.. Min kropp mådde bra...

Mina promenader blev som terapi, att smita från hemmets alla sysslor en stund varje dag...

Jag skulle vilja börja igen! Men när ska jag hinna gå ut på en promenad? När Stefan kommer hem är det ju kväll & mörkt här ute i skogen..
´
Att åka på F&S skulle ta alldeles för lång tid... Step up på dvd skulle funka, likaså mitt nya zumba..men det bli ju lite enformigt..

Jag har fått lust att springa, det har jag inte haft på länge!

Det får bli att organisera mitt liv lite mer så jag hinner träna lite..det finns ju alltid nån lösning :D

Jag har ju några saker jag skulle vilja göra & jag blir ju inte yngre precis ;/


Kommentarer
Postat av: Malin

Leta upp den brantaste backen du hittar och gå så mycket du orkar med barnvagnen! Bästa alternativet är man vill träna men måste ha de små med sig :).

O så får man dra ner på kraven, jag är glad om jag kommer ut 3-4 dagar i veckan. Det är ju så mycket tiden ska hinna med...

2012-02-17 @ 20:22:42
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Elin

Sätt på dig en bra pannlampa och ett par broddar- då är det inga problem att springa i mörkret! :)

2012-02-18 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0