Så nu funkar det igen!

Jag hoppas att det fortsätter så också :D

Har varit en superhärlig helg med utelek för både stora & små :D Det föll lite snö i lördagsnatt så söndagen spenderades ute i det härliga, soliga vinterlandskapet! Jakob testade pulkan för första gången vilket storgillades! Sen blev han så trött så han sov länge ute i vagnen..

Pontus & Edvin agerade fotomodeller då jag testade kameran lite mer! Skulle vilja lära mig så jag kan ta fina bilder på min underbara familj & naturbilder. Ska ladda upp bilderna strax så ska jag se om ni kan få ett smakprov :D

Barna åkte lite skidor här på gräsmattan. Efter en liten stund utropar Edvin "Det var ju roligare att åka utan skidpinnar!" Ett nytt roligare ord än stavar om jag får säga ;)

Det blev både pulka, skidor & snölyktabyggande på nytt sätt! Uppfinningsrika barn & vackert väder är en underbar kombination <3

Sen har det ju blivit en del tv-tittande också... Var ju tvungen att se skidåkning ;) Hejade fram våra svenska skidstjärnor som vanligt! Edvin tycker nog att jag är lite knäpp när jag står & hoppar & skriker åt teven ;)

Nu ska jag ladda in lite bilder innan pluggandet! Ska försöka lägga in några här också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0