Packar...

..för idag ska vi åka till älskade Vingi :D På schemat står nämligen att renovera ett sovrum i min mommos & moffens hus..

Det är med blandade känslor jag åker till det huset... Att komma dit känns inte längre som att komma "hem"... Det är så tyst & tomt... Ingen mommo som sitter vid köksfönstret... Det finns ingen moffen som ligger med tidningen över huvudet & sover sött... Men samtidigt så känns det som jag kommer nära dem...

Jag åker dit, jag minns, jag saknar <3

Med tiden gör det inte mindre ont... Men jag har lärt mig att hantera den smärtan... De skulle ha varit med ett tag till... Jag ville att de skulle se & få vara med lite till...

Ja, jag saknar så otroligt mycket...

En doft, ett ljud... Det går inte en dag...

Men ikväll åker jag "hem" & njuter av en helg med trevligt sällskap, för att få åka hem & bli ompysslad & avlastad är det bästa som finns... & så ska jag försöka få upp lite nya tapeter & fixa i huset också ;)

Kramar till alla er där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0