Om jag blev rikast i världen..

Ja, vad skulle jag då göra? Har aldrig tänkt tanken förut.

Det första jag skulle göra är att betala alla lån, huslån & CSN-lån..

Sen skulle jag åka till Afrika, på en riktig safari... Detta eftersom det är en dröm att få uppleva det..

Självklart skulle jag dela med mig till släkt & vänner... Min mamma skulle få ett hus & en resa där avkoppling stod på schemat.. Alla andra skulle jag hjälpa så att de kunde leva ett gott liv..

Eftersom jag troligtvis skulle få en del inflytande på grund av mina pengar skulle jag försöka påverka mycket...

Jag skulle skänka mycket, eller ge mycket till andra. Kanske börja med ett eget hjärteprojekt...

Livet skulle förändras alldeles för mycket så jag skulle tacka nej ;)

Jag har allt jag behöver & mycket mer <3 Sen skulle det va välkommet att lånen blev betalda ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0