Verkligheten

Verkligheten är att jag har alldeles för mycket just nu. Jobb, studier & föräldraskap tar all min tid & alla mina krafter. Är helt slut på kvällarna! Ibland känns det som jag vill ge upp, undrar om det är värt allt slit... Det finns bara ett alternativ & det är att sluta studera. Men det är ju inte mycket kvar, några stora, tunga uppgifter & sen är det ju klart. Vi får väl se hur länge jag orkar, jag försöker & gör så gott jag kan!

Men efter dessa engelskastudier så blir det paus!

Kalas & födelsedagar har passerat. Pontus har fyllt 8 år! Fotbollsträning för killarna har börjat. Idag blir min lilla prins 7 månader <3

Allt rullar på. Det är härligt att vara tillbaka på jobbet men saknar mina prinsar & hemmalivet!

Nu ska jag försöka sova lite... Om jag bara kan... Tankar bara snurrar runt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0