Snart!

Är Edvins rum färdigt för att flyttas in i igen! ÄNTLIGEN!

Bara klickgolvet kvar som ska fixas idag, sen är det listor som ska upp (men de har ju en tendens att ta tid ;))

Så förhoppningsvis, beroende på hur lång tid det tar att lägga golvet, kan inflyttning ske redan ikväll :D

ska bli skönt att han får tillbaka sitt rum, så att han slipper vara rumslös! & få sin egen säng tillbaka...han har ju sovit i gästsängen ett bra tag nu! ´& han kan plocka ner sina saker från loftet, där de legat i brist på plats...& alla saker som ligger gömda i garderoben...Han kommer att ha mycket roligt att leka med några dagar framöver :D

Förhoppningsvis så vill den lille titta fram snart också...allt är redo & vi väntar alla på underverket <3 Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge & den lille tittar ut när den är "färdig"...Jag klarar att vänta lite till! Men frågan är om alla runt omkring klarar?! Kan bli smått jobbigt när samma människor frågar typ varje dag om det inte är dags...Jag menar, det går ju inte snabbare för det! & jag skulle inte berätta om jag kände någonting... Den enda som behöver få veta innan är barnvakten & den är förhoppningsvis Mikaela som är här...

Nu ska jag gå upp & se om stefan städat upp på golvet så jag kan börja lägga golv...

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0