sista dagen!

På jobbet...avslutade med att bjuda mina härliga elever på glass & se på film. Nu får de klara sig utan mig i några månader :/  & jag får klara mig utan dem!

Även om jag vet att jag kommer få fullt upp snart så funderar jag på vad jag ska tillbringa dagarna med! Har ju kommit in i rutinen igen att åka till jobbet varje morgon & nu så är jag bara LEDIG!

Ska börja med att städa! Har varit ganska trött de sista veckorna så huset behöver få sig en rejäl omgång! Likaså trädgården, bort med alla sommarblommor som inte är vackra nu! sen till veckan ska jag måla Edvins rum, skulle va skönt att hinna få det färdigt innan bebisen vill komma ut :D

Ja, som ni ser finns det alltid massor att göra! Kommer nog inte bli sysslolös!

Nu ska Edvin ha datorn så jag får väl gå & dra dammsugaren en sväng ;D

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0