Har ingen lust..

..men vill få det gjort!! Skulle önska att någon knackade på & sa att de skulle fixa övervåningen..

Städa & plocka undan allt som vi inte längre behöver...

Just nu är det ett tjockt lager damm överallt... & saker som inte har någon bestämd plats...

Jag skulle vilja få ordning på Edvins rum, färg & tapeter är inköpta igår...Stefan håller på att spackla så imorrn ska jag ta & börja måla...

Men först ska det städas :/

Har hållit på att städa & fixa hela helgen! Började i fredags med att putsa fönster i vardagsrummet & byta de somriga gardinerna mot några lite mer höstiga, dammsög hela nedervåningen & städade toaletten & tog hand om alla kläder...

Igår fortsatte jag med att kasta in en kärra med ved efter att vi varit på affären några timmar, sen fortsatte jag att ta hand om kläder & städa inne...

Idag kommer det fortsätta i samma anda :/

Fastän jag inte vill! Men jag vill få det gjort så det är väl bara att börja :D

Undrar vad jag ska göra hela veckan nu när jag är ledig... Ja, det tar ju några dagar att måla & tapetsera (med torktiden emellan..) Men resten av tiden då???

Kanske får jag ordna dagis & fritids här i veckan ;D

Kommentarer
Postat av: Vännen

tror inte du blir hemma länge till, så som du håller på ;)

2011-09-11 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0