14 dagar kvar :D

Tiden tycks ibland stå stilla för att i nästa sekund rusa iväg.

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar innan föräldraledigheten tar vid. V 38 är kommen :D

Jag inser att jag kommer att sakna att gå till jobbet, det har varit en sån bra start! Jag har kommit igång & det börjar rulla på, så där som det ska göra... Men då blir det desto svårare att lämna jobbet bakom sig...

Fast självklart ser jag fram emot vad som komma skall! Skulle inte byta bort det för allt i världen!

Imorrn ska jag på det, förhoppningsvis, sista besöket hos bm. Kanske hinner vi med ett till sen, man vet ju aldrig när den lille krabaten har tänkt komma ut ;) Skulle inte förvåna mig om jag får gå över några veckor sen också! Det skulle va skönt att få vara ledig i några dagar för att få fixa i ordning Edvins rum, plocka lite här hemma & kanske städa undan lite i trädgården...Det finns ju massor att göra så långtråkigt ska jag nog inte få ;D

& sen ska jag jobba ikapp engelskan, inte så mycket eftersom kursen nyss startat men fokus har varit jobbet denna vecka. Har några frågor i engelskan som måste besvaras innan imorrn så det ska få bli kvällens syssla :D

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0