1 vecka..

..eller några till kvar! men då vi väntat i snart 9 månader så ska väl några veckor till inte vara några problem..

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge <3

Det enda som är skillnad nu är ju att jag är hemma & är ledig...Finns mycket att göra men inget jag vill göra själv...

Men jag får väl komma på något jag kan sysselsätta mig med, har ju engelskakursen som tar några timmar..& barna tar ju sin tid...

Kanske ska jag ta & försöka baka någon dag...kanske något gott bröd att fylla frysen med :D

Kanske hitta några nya, spännande recept att testa & ha maten på bordet när sambon kommer hem :D

Göra färdigt Edvins rum ska jag göra, har min lillasyrra här som målat för fullt :D Rummet ska målas en gång till & sen ska en vägg tapetseras & sen ska det läggas golv :D

Sen ska det städas & möbleras :D

Ja, jag ska nog hitta på något! De timmar båda barna är borta då är det soffan & en tupplur som väntar iaf...sömnen på natten kunde vara bättre...men vad gör väl det när man bär på ett litet underverk & man vet att det snart är slut <3

Nu ska jag städa pannrummet för det kommer någon & ska titta på den... Displayen funkar inte så det ska undersökas :D

Ha det bra!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0