Usch :(

Så var det dags!

Gick & la mig tidigt igår, men vred & vände på mig länge... kunde inte somna. Efter en stund fick jag ont i magen, vände & vred på mig ännu mer...

Efter en stund gick jag upp, tänkte att det skulle bli bättre om jag gick lite.. Gick till toan, resultat lös mage...skulle gå & lägga mig men hann inte förrän en fontän av kräk sprutade...

Men efter det mådde jag bättre...& har sovit några timmar..

Inger mer kräk men lite lös i magen...

Men jag mår inget vidare!

Är ju van att kräkas nu (har kräkts hela graviditeten & har släppt tanken på att det ska gå över!) men inte såna här häftiga fontäner.. Det är det värsta jag vet :(

Så nu är jag hemma idag, båda mina killar med...Men har orkat äta idag & det verkar inte komma mer! Så jag hoppas att det var en snabbis som kom & att alla andra klarar sig! Kanske var det bara något jag ätit?? & blir hemma imorrn för säkerhets skull...

Har trott hela helgen att det varit sjukdom på väg, har haft 2 killar som varit jobbiga...som de bara är innan sjukdom.. Har gått & funderat på vad som skulle bryta ut, trodde väl att det skulle vara förkylning eftersom Pontus börjat hosta... Men där fick jag när det var jag som blev sjuk!

& inte är det lätt att vara hemma & vara sjuk när killarna är pigga :/ Tur ändå att de börjar bli stora & kan aktivera sig så bra själva :D

Nu ska jag vila lite på soffan & hoppas på att jag ska känna mig bättre snart...

Hoppas bara att ingen som varit här i helgen blivit smittade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0