Underbara helg <3

Har i helgen firat min moster & morbror som fyllt 40 år! En båtresa till Åland med Birka Paradise stod på schemat! Det är alltid lika kul att åka på båtresa med släkten <3

Ett stort GRATTIS igen på er födelsedag :D

Det roligaste av allt var nog när vi anmält dem till karaoke ;D Har nog aldrig sett min moster med en sån fart iväg, men inte till scenen utan ut ;D

Härliga människor, jag tackar er för ännu en oförglömlig sammankomst!

Nu är vi hemma, med 2 trötta barn & en trött mamma! Det tar på krafterna att vara ute i svängen ;)

Kramisar från mig till er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv för en underbar resa>3

2011-05-10 @ 06:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0