Trött!

Jag är så trött! Trött på morgonen, trött på dagen, trött på kvällen! Jag orkar ingenting! & ändå har man krav på sig att man ska göra allt! Inte bara från andra, utan massor från mig själv!

Jag vill göra ett bra jobb, jag vill orka vara med mina killar, sköta huset med allt vad det innebär..

Just nu är det väl bara att jag gör det som absolut är nödvändigt.. Med det menas att jag planerar & genomför lektioner, men sen är det stopp.. & nu ska alla omdömen skrivas, allt ska fixas innan lovet...

Ja, jag får väl ta en dag i taget! Jag får ju snart sommarlov & kan vila upp mig...förhoppningsvis iallafall...ska ju fixa en massa hemma då, en liten semester kanske, 2 killar som springer runt hela tiden...

Men det kommer ordna sig! Positivt tänkande! Det är väl så att livet alltid kommer att ha sina perioder då man bara inte orkar allt & det får man väl leva med :D Ja, allt kommer ordna sig! Men just nu är jag bara...

...TRÖTT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0