Nu...

Har ett humör som svänger! För bara några minuter sen var allt bra, sen vände allt & det var nästan så att tårarna började rinna...

Är trött på att ha en halv övervåning! Det skulle inte behöva vara så hemskt som det är... Men har en karl som är duktig på att riva, men inte lika duktig på att plocka bort saker först!

Tänkte börja få undan på Edvins rum.. ska måla & tapetsera & lägga nytt golv.. Men det är så mycket saker där & så mycket damm!!

& så all sortering som jag tänkt att börja med! När man håller på att renovera så åker saker dit det får plats har jag märkt..

Men nu vill jag börja få ordning! Men jag vet inte var jag ska börja... Skulle behöva få ordning på Edvins rum först så att hans kläder kan få plockas bort från gästrummet (som ska bli bebisrum!)...& sen ska en massa bebissaker plockas ner & läggas på plats & först då får en massa annat plats där bebissakerna låg... & sen så ska pannrummet plockas ut så att de kommer in dit & kan koppla på vatten...men först måste gäststugan plockas undan från allt byggmaterial så att vi får in en garderob där (den som står i pannrummet nu)...

Ja, det finns alldeles för mycket som vi behöver göra! & jag vill verkligen börja... Men just nu så finns inte så mycket tid för det när man är tvåbarnsföräldrar & heltidsarbetande...

& till helgen vill jag plantera & fixa i trädgården... & sen skulle vi behöva börja med staketet!

Ja, jag ska börja... Men jag väntar några dagar till... till sommarlovet! Då kan jag lägga undan allt annat & bara koncentrera mig på barn, vänner & hus :D

Då finns det förhoppningsvis tid! & förhoppningsvis så kommer pappa till helgen & fortsätter på badrummet! Kanske kan det bli färdigt någon gång!

& så var det dåliga humöret borta, tack vare att jag fick skriva av mig lite :D Ibland är det bra att ha en blogg ;)

Nu ska jag njuta av resten av kvällen & plocka fram alla saker som ska med till jobbet imorrn :D

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Vännen

Ta det lugnt!! Förstår att det är jobbigt att bo så, men så hemskt var det väl ändå inte!?! Har sett värre å då INTE i ett renoveringshem.... Fokusera nu på bebben å det sista i skolan innan lovet!!

Kramar

2011-05-24 @ 21:17:32
Postat av: Anonym

Ta det lugnt!! Förstår att det är jobbigt att bo så, men så hemskt var det väl ändå inte!?! Har sett värre å då INTE i ett renoveringshem.... Fokusera nu på bebben å det sista i skolan innan lovet!!

Kramar

2011-05-24 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0