Nu är den här :D

Ja, vagnen är uppackad & står & väntar på innehållet ;) Pontus har lovat att han ska gå på promenad med bebisen på gärdet här utanför <3 Blöjbytena var han lite tveksammare om ;)

& vi längtar <3

Men det är med blandade känslor... Nu ska det snart börjas om... Vi som har 2 stora killar hemma... Men vi har längtat så länge efter att skaffa en till... & nu är absolut rätt tid :D

Det är så härligt att få känna den lilla krabaten där inne som sparkar <3 Jag kan inte beskriva den lyckokänslan som infinner sig...

Barna har inte lyckats att känna något än, men snart så hoppas jag att de ska få känna att det faktiskt är någon där inne :D

Edvin är helt fascinerad av tv-programmet "En unge i minuten". Massor av frågor kommer från hans lilla mun :D Mamma, ska du låta så?? Lät du så när jag..?? & så vidare...

Ja, det går framåt, har ju iaf gått mer än halvvägs... Även om det just nu känns som om tiden står stilla...

Har så mycket att göra, både hemma & på jobbet! Jag är lycklig som faktiskt har en sån underbar familj här hemma som stöttar mig & ställer upp hela tiden...

Trots mitt ibland dåliga humör & den ständiga tröttheten...

Jag älskar mina killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0