Ibland..

..önskar jag att man kunde vara helt ärlig...

& att jag kunde vara helt ärlig här, att skriva vad jag känner & vad jag tycker... Det var ju därför jag började blogga...

Men vad spelar det för roll egentligen att jag är ärlig när ingen är ärlig tillbaka?

Jag trodde mer om vissa människor, jag trodde jag visste var jag hade dem... Men egentligen så vet jag ingenting...

& när man behöver de där speciella människorna, då finns de inte där...

Är så trött på falskhet, att vända kappan efter vinden, på allt skitsnack...

Jag kan bli irriterad på människor, jag kanske inte håller med om allt de tycker, eller tycker att allt de gör är bra... MEN jag accepterar att vi är olika... Jag accepterar att vi gör olika. Jag kan stå bakom & stötta de beslut som de tar även om jag hade gjort helt annorlunda...

Jag älskar mina vänner & det skulle inte spela någon roll vad de gjorde, men jag vill kunna vara ärlig & jag vill få ärlighet tillbaka...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0