En hektisk jobbvecka..

..men nu är den slut & jag kan andas ut & njuta av helgen :D

Började dagen med en sovmorron, men trots det så var jag den som vaknade först... Efter det en underbart god frukost & sen tv hela dagen :D Längdskidor är en favvosak att se på! Älskar spänningen! Skidskytte en annan gren jag älskar att titta på :D

Stefan fixar på övervåningen, håller nu på att ta upp golvet i Edvins rum så att vi kan börja med badrummet :D

Ska väl försöka hjälpa honom lite, men det får vänta en stund till ;)

Pontus har semester från familjen & har åkt till farmor & farfar denna helg! Men imorrn kommer han hem :D

Ha en trevlig helg! För det ska jag försöka ha!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0