Sista dagen...

...med mina kära elever! Imorrn får de sommarlov :D Ett helt läsår! Tänk att tiden går så fort...tyckte det var igår som jag började jobba!

Imorrn är jag ledig, ska på min lillasyrras student! Ja, hon är student!

Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen...jag är ju inte så ung längre :/

& på fredag har jag & Stefan varit förlovade i 10 år...10 ÅR!!! & vilka fantastiska 10 år det varit <3

Men jag förstår ändå inte...kanske inte så konstigt att man tycker man känner varandra så väl...& att man varit tillsammans länge...

Ja, tiden går fastän den ibland tycks stå still!

På fredag har Pontus sin 1:a skolavslutning, förskoleklassen avklarad! Nu är det snart sommarlov för han :D Till hösten blir det 1:an med ny lärare, lite mera krav & skola!

& jag har 4 arbetsdagar kvar till mitt sommarlov! Mitt 1:a sommarlov :D & det ska bli så skönt att få vara hemma & fixa lite!

Mycket som händer i vårt liv...& det känns underbart! Samtidigt som jag vill att tiden ska stanna av lite & inte gå så fort...

Jag försöker ta tillvara på alla stunder, men det känns inte som det räcker...Vill stanna upp & njuta av alla ögonblick...förvara dem så att jag kan ta fram dem igen...

Livet är härligt! & mina killar är helt fantastiska <3

Om man bara kunde stanna tiden ett ögonblick...

...men då får jag ju inte vara med om nästa ögonblick...

...kanske räcker det med att bara sätta sig ner & skriva lite & fundera på det liv man har :D

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0