OJ!

Har idag börjat med sommarens stora projekt! Rensa uppe på loftet.. Har en loftgång & bredvid den finns stora fack som förvaring. När vi flyttade in här så blev det mest att vi la allt där det för stunden fick plats...

Detta har resulterat i en enda röra! När jag ska ha något måste jag leta igenom alla fack där uppe & det tar en evighet!

Men nu har jag märkt upp alla fack :D & sorterat alla barnkläder & annat som fanns där uppe... Ja, det är ju inte klart än! Har en del kvar men har fått till en bra början :D

Men jag funderar på hur jag tänkte när jag har sparat på så många trasiga skor! Har kastat en sopsäck med trasiga skor idag!

Åh, det är så roligt att få plocka fram bebissakerna! Just nu ligger allt slängt i en stor hörna...Ska sortera & plocka fram det som vi ska ha när bebisen kommer! De sakerna ska in på bebisrummet, ska bara lägga ett golv där först :D Det ser jag verkligen fram emot! Att få plocka in alla små kläder i garderoben, ställa fram sängen, ta fram lite leksaker....

Nu är jag så trött & har så fruktansvärt ont i ryggen så nu ska jag nog sätta mig i soffan & äta lite jordnötsringar...såg dem i affären en dag & köpte! Det var länge sen jag åt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0