Minijoggen :D

Det är så roligt att vara på minijoggen! Det är sådan stämning bland alla, speciellt alla glada barn som förväntansfulla väntar på sin start  :D

Först ut detta år var pojkar födda 04, alltså skulle Pontus vara bland den 1:a gruppen att ta sig runt Sundstatjärn, en sträcka på ungefär 1,5 km. Jag & Edvin begav oss ut på banan för att heja på vår kille! Pontus som för 1:a gången skulle vara med i en springtävling :D & jobbigt var det för honom! Men han kämpade sig runt trots att han hade ont i benen :D & det viktigaste av allt, det är att göra sitt bästa!

Sen var det Edvins tur att ta sig runt den 300 m långa banan för de minsta barnen! Som en kanonkula sprang han runt! Hann knappt att fånga honom på bild :D

De var så duktiga båda 2 <3 & efteråt fick de en fin medalj & en glass :D

& synd för mig att jag inte stod i kö med Edvin, överlämnade det till Stefan som fick se självaste Thobias Fredriksson! Ja, jag är ett skidfan! Hade gärna bytt med honom för jag fick aldrig se honom!

Sen blev det storshopping på stuvbutiken! Så nu har vi köpt tapeter & en massa olika färger (grundfärg, väggfärg, takfärg, elementfärg, fönsterfärg!) till bebisrummet! Sen när det är målat & tapetserat då ska nytt golv läggas :D

Vi beställde, ÄNTLIGEN, bården till Pontus rum också! Köpte ju fel 1:a gången :/ Så här i en garderob ligger 3 rullar oanvänd bård, som var i blått istället för grönt! sen blev det lite till badrummet som fattades också.

Så nu ska här jobbas i veckan :D

Kramisar till er alla om behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0