11 år <3

Idag har jag & Stefan varit tillsammans i 11 år... Tiden har gått ofantligt fort! Trodde aldrig att det skulle bli så här länge!

& idag är det 90 dagar kvar till beräknad förlossning! 90 dagar att få njuta av livet i magen, 90 förväntansfulla dagar, 90 dagar av illamående (jag räknar ju inte med att illamåendet slutar nu!), 90 dagar av ofrivillig rörelsenedsättning...Ja, ni fattar...att vara gravid är som allt annat - upp & ner! Men jag skulle inte vilja byta ut något, för det är ju trots det som gör graviditeten speciell <3

Jag längtar tills den dag då jag får träffa den lille där inne, ibland känns det som det är en evighet dit & ibland känns det som ett kort stenkast dit...

Hur som helst så är det en massa kvar att göra innan den lille får komma ut! & en del kvar att köpa ;D

& snart hoppas jag ju få snosa på ett annat litet underverk :D Lycka till vännen! Tänker på er nu när ni snart är redo för en av de största sakerna i livet <3

Imorrn blir det midsommarfirande i Mariebergsskogen :D Hoppas på lagom bra väder för en utedag! Picknick i det gröna, titta på de söta djuren, dansa lite, leka i lekparkerna & om Edvin får som han vill - bada lite :D Det kommer bli en toppendag! Ska göra en pasta- & kycklingsallad med fetaoströra att äta till lunch, sen har vi frukter & bär & en massa kakor :D MUMS!

Nu ska jag fixa lite här innan jag ska hämta syster :D

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Petra

Är det dags nu för Elin?? Spännande :) Ja det är lite upp å ner att va gravid, men mest är det bra, man vet ju vad man får :) TÄNK när bebben ligger på bröstet alldeles "färsk".... den stunden kan jag sakna! Kramar å ha en alldeles underbar Midsommarhelg! Här blir det lugnt å skönt... mat hos vänner, sen upp å jobba kl 7 på lördag. Måste även försöka få ordning på avloppet in i köket, TVÄRSTOPP :(

2011-06-23 @ 21:18:44
Postat av: Jag igen... ;)

Å GRATTIS till era 11 år!!! TÄNK VA FORT TIDEN GÅR!!! Jag å Göran firade 9 år det 12:e juni!!

2011-06-23 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0