10 år <3

Av kärlek & obeskrivlig lycka!

För 10 år sen satt jag & Stefan i ett tält, på min studentkväll, i Norge..

Vi hade ännu inte bestämt när vi skulle förlova oss men ringarna var med, de låg där :D

Så denna kväll lagade vi god mat ute & satt inne i tältet då det regnade... Med varsin kärleksförklaring trädde vi ringarna på varandras fingrar <3

Då var jag ung, nybliven student & inga planer för framtiden...

Följde med Stefan & flyttade till Kil då han blivit antagen till lärarutbildningen..

Inte trodde jag då att vi 10 år senare skulle sitta här tillsammans fortfarande, med vår tillvaro förgylld av 2 guldklimpar & en till på väg... Inte trodde jag då att vi skulle ha köpt vårt drömhus!

Men här är jag, hur lycklig som helst <3

Det trodde jag aldrig skulle hända mig...

Jag älskar dig Stefan, av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0