Tjej eller kille?

För mig spelar det ingen roll vad det skulle vara för kön på den lille i magen...& då menar jag INGEN roll!

Om jag tänker praktiskt skulle det vara enklare med en kille till, jag menar då har jag ju alla kläder redan färdiga...

Men samtidigt så spelar ju inte det någon roll, det mesta kan ju även en tjej använda :D

När jag läst i tidningar & annat så verkar det som om nästan alla föredrar tjejer...& att de som har 2 killar är mer benägna att skaffa ett tredje barn. Det finns de som åker utomlands för att man där får möjlighet att bestämma kön på barnet.

Varför vill vi inverka på naturens gång? Det är ju inte till barnens bästa vi ser då!

Jag vill ha ett barn; ett friskt & välskapt barn!

På andra runt omkring verkar det som om det skulle vara "fel" att få en kille till...att det på något sätt är dags för en tjej...

Men vad spelar det egentligen för roll??? Varje barn är en individ, ett lån för oss föräldrar...Det är inte en kopia av oss, eller en docka som vi kan programmera så att de ska bli som oss...

Jag ska stötta mina barn så att de vågar gå sina egna vägar... & då spelar det ju ingen roll om det är en kille eller tjej!

Kanske får jag en hen ;D


Kommentarer
Postat av: Petra

Huvudsaken är att bebben är frisk!! Visst, jag kan känna att det hade varit roligt med en liten tjej, men va f*n, jag har 2 friska, underbara grabbar som är mammas allt!! Läste för övrigt i NWT för ett tag sen att numer är det vanligt att man skaffar 3 å fler barn!

Kramar

2011-07-03 @ 20:25:50
Postat av: Malin

Jag vet precis vad du menar! Jag är så innerligt trött på att i princip alla kommenterar det som positivt att vi fick en tjej som nummer två. Av nån anledning verkar folk tycka att det mest perfekta är att ha en av varje... vad spelar det för roll liksom?! Blir nästan arg när jag tänker på det! ;)

2011-07-06 @ 13:45:59
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0