Till vackra, underbara Norge <3

Finns det något vackrare ställe i världen än Norge med dess djupa fjordar & höga berg?

Nu ska vi dit igen, det var 10 år sen sist! & barna är överförtjusta & jag hoppas att de kommer uppskatta detta land lika mycket som jag...

Vi börjar vår färd i eftermiddag, åker uppåt dalen & tar nattepaus hos mammsen...Sen tidigt imorrn börjar vi vår resa på riktigt :D

En riktig, äkta tältsemester! Jag kommer fuska lite & har tagit med en madrass att sova på...får ju lite ont i höfterna på nätterna så jag tror inte kroppen skulle fixa liggunderlag.

Bilen är nästintill fullpackad & än är inte allt med :/

Det ska bli så skönt & härligt! Har sett fram emot detta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0