Redan måndag!

Igen!! Men nu är vi alla i familjen hemma & är lediga :D

Fixar här hemma i hemmets alla vrår... Städar i skåp & lådor...Har börjat putsa fönster, tänkte att jag skulle putsa alla innan sommaren är slut (är så himla dålig på det!! De är alltid lortiga i vårt hus!)... Vi börjar komma en bra bit, mycket som är klart!

Det är skönt! Nu när vi alla är lediga blir det ju lite semester & annat roligt som står på planeringen :D En tripp till Finland några dagar & sen en tur till underbart vackra Norge & en tältsemester :D Ska sova i tält någon natt har vi iaf tänkt (beror ju lite på hur jag klarar det med magen!), sen ska vi hyra stuga någon natt :D

Sen skulle jag vilja till Kolmården en dag :D Men först får vi se hur mycket av semsesterpengarna som går åt på de andra ställena... Ska ju leva efter sommaren också & då med föräldrapenning...


Det är sommar, vi är lediga, vi är här tillsammans <3 & jag klagar INTE på vädret, för det är perfekt för mig (förutom att jag badar så mycket!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0