Min födelsedag!

Så var man 29 år...åren bara tickar förbi!

Har inte firat idag...mer än med en smörgåstårta som min älskling bjöd mig på :D

Barna är på semester hos mommo så vi är alldeles själva här i vårt hus...

& eftersom vi är barnlediga så fixar vi för fullt här! Har målat källartrappan...de fula vitgula väggarna har blivit ljusgrå & den gröna trappan har blivit vit... Ska måla en gång till i trappan då den gröna färgen lyser igenom lite..

Idag har jag även skurat toaletten från topp till tå, målade taket igår så idag blev det storstädning! Har även köpt ett skötbord idag som fått intagit sin plats i badrummet.

Stefan håller på att skrapa taket på utbyggnaden (takgubbarna som var här gjorde bara själva hustaket..)..Nu skrapar han bort all mossa & lav & sen ska han tvätta rent...

Igår kväll började vi även med staket, eller gärdsgård eller vad det nu heter.. Tycker inte det är särskilt snyggt - men - det håller barna inne på tomten lite bättre! & det blir nog bra när jag lärt mig knyta...Nu blir det olika överallt...

Min present har jag ju redan fått...kombinerad med 10-års förlovningen...en systemkamera! & jag kan berätta att den funkar alldeles utomordentligt bra! Det är roligt att fotografera igen :D

Sen fick jag ju heja fram Sveriges fotbollsdamer idag också!

Så grattis till mig & sen fortsätter jag fixa här hemma - precis så som det ska vara ;D

Firar gör jag när barna kommer hem, kanske med en tårta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0