Bebisrummet är klart!

Nästan iaf! Håller på att måla listorna som ska sättas upp igen, sen är det klart! & alla bebissaker är skurade & annat är tvättat :D Det som är kvar är att tvätta alla kläder bara!

Satte upp spjälsängen en dag, men den for ut lika snabbt när vi märkte slitaget på den :/ Det är Stefans gamla säng så den har många år & många barn på nacken...Så det ska införskaffas en ny :D

Annars har vi det mesta! Skötbord ska köpas också...det hade vi ett gammalt ett som vi kastade i flytten. Sen är det lite småsaker bara, som ny madrass, en babyvakt (har aldrig haft behov av någon förut men nu behövs det!?)...ja det är väl allt...

Nu ska jag fortsätta i mitt sommarplockande! Så kanske jag kan få lite sommarledigt några dagar :D

kramisar

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhhh va kul att fixa i ordning ett bebisrum :) Synd att jag nyss sålt vår barnvakt... annars hade ni kunnat ta den! Kan rekommendera det skötbordet vi har, kanhända att det heter Troll!?! Inköpt på Babyproffsen. 2 hyllplan å en låda!

Kramar

2011-07-03 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0