Tokig...

"Jag blir som tokig när fröken inte är där, jag bara springer runt!" Så säger min lilla skolpojke efter 2 dagar med vikarie :D

Ja, han har redan fått vikariesjukan ;D

Han kunde ju inte hjälpa det...

Men positivt är ju att han faktiskt är medveten om att han gjort fel & att han vill ha tillbaka fröken så att det kan bli ordning igen :D

& idag när vi skulle gå & handla rev Edvin sönder sin happy meal kartong...Pontus som skulle ha någon bild på den blir rasande! Efter många fula ord & en del nyp på mig fick jag ut honom ur affären... han gick lite för sig själv sen & i bilen hem så säger jag att så kan du inte göra... Min lilla kille svarar mig att han måste skrika när han blir arg... Men då, när vi pratar, är han inte arg, han är mest ledsen för att han gjorde som han gjorde.. Han vet att han gjorde fel, men han kan inget annat.. Då är det dags att vi lär oss det nu blev mitt svar... Ja, svarar han då mitt lilla <3

& även om det blev lite fel så var det en trevlig stund med mina killar när vi var & handlade <3

& nu är kyl & frys fulla med mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0