Lycklig <3

Kan inte annat säga än att jag är lyckligt lottad! & jag njuter av det så mycket jag kan :D

Även om tröttheten är mig överväldigad ibland, & när jag kommer hem så är jag lite sur & grinig...

Men jag är lycklig <3 Jag har allt jag kan önska mig & lite till <3

Jag älskar att känna så <3

Jag har en fantastisk familj, ett underbart hus & ett jobb där jag trivs! Jag kan inte tänka mig mitt liv på ett annat vis som skulle kunna vara bättre... eller jo, det finns faktiskt en sak <3

Ha en underbar kväll mina vänner!

För jag ska äta mos & köttbullar nu (som jag blev sugen på & som min sambo <3 snällt gick & lagade) & se på tv & bara njuta av kvällen (& bara jobba lite ;))

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag blir så glad för din skull!! Sånna här inlägg är verkligen underbara att läsa <3

Du ska va stolt över din familj, du har 2 underbara gossar & en supersnäll sambo!

Känner likadant... för det mesta, men inte just nu å anledningen vet du!!

Många varma kramar

2011-01-28 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0