Jobb!

Ja, så har vårterminen börjat! Härligt att komma tillbaka & träffa alla elever & kollegor :D & lite nya arbetsuppgifter som väntade :D

2 dagar på jobbet & sen hemma igen med en kropp som mår pyton! Var till vårdcentralen igår & jo visst var det streptokocker :( Penicillinkuren påbörjad & visst känns det som att svullnaden i halsen redan lättat men kroppen mår som om den blivit påkörd av ett tåg...

Jag är en sån som blir fruktansvärt dålig när jag blir sjuk, orkar ingenting! Har sovit hur mycket som helst, med otäcka drömmar & med svettiga täcken & kuddar...

Ingen speciellt bra start på nya terminen! Skulle behöva orka & planera upp lite!

Har inte tid att vara sjuk nu! Gör mig frisk & pigg direkt!

Så de sista dagarna har inte mycket hänt, eller ja det beror ju på hur man ser det :/ Mycket händer hela tiden men jag har inte orkat att bry mig...

Nu ska jag försöka jobba lite medan minstingen ser på film & storingen kommer hem från skolan..

Ha en bra dag! & försök hålla er friska :D

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Abereather

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-24 @ 17:19:25
URL: http://abereather.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0