Ja, se det snöar <3

Tittar ut på morgonen & mitt hjärta tar ett dubbelhopp! Det snöar <3 & det inte bara ringlar ner, det öser ner! & hela min trädgård fylls ännu mer av det där underbara vita täcket :D

Det snöar fortfarande lika mycket!

Jag har varit ute & skottat några gånger men efter en stund syns det inte att man varit ute :D

Detta ger mig en massa välbehövlig träning!

Jag kan inte förstå dessa underliga varelser som redan tröttnat på snö!

Jag fullkomligt älskar snö! Allt känns bara så mycket bättre när man får se all snö!

Så inte bara att snö har fallit idag, det har varit lite som terapi för mig ;D

Ha en underbar & vit tisdagkväll <3

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0