Ingen tenta..

..idag! Det har varit mycket på jobbet vilket resulterat i alldeles för lite pluggande för att gå & skriva en tenta! Kanske är det inte bara mycket på jobbet...det tar mycket att komma igång igen efter ett lov & en sjukdom! Har varit oerhört trött den här veckan, har inte varit så trött nån gång under min pendlingstid!

Idag har vi varit & åkt skridskor :D Pontus åkte för 1:a gången för någon dag sen & ville så gärna åka mer :D Edvin fick låna Pontus skridskor & tyckte det var superkul! Det kommer bli mer skridskoåkning framöver, ska bara köpa ett par till Edvin också :D

När vi kom hem tog vi ett ryck på övervåningen, där det låg ett lager sågspån på golvet & 15 sopsäckar fulla med sågspån! Men nu är det ute & övervåningen sopad & dammsugad! Men det ligger fortfarande ett lager damm kvar, men det tänker jag inte torka upp innan badrummet är klart...

om det nu blir klart ¨nån gång!! Just nu känns det så avlägset! Är mycket pengar som ska pungas ut & mycket planering av hur vi vill ha det! Väntar på 3:e offerten nu, hoppas på att få den snart & att våra drömmar faktiskt kan slå in! Det skulle underlätta otroligt mycket med ett badrum till!

Sen vill jag börja fixa barnas rum! De har idag röda rum & inte är de så bra tapetserade heller! Det ser hemskt ut med andra ord! Med lite färg & kanske nån fondvägg så kommer det bli superbra! I min planering har jag skrivit att de ska vara färdiga tills deras kalas i april så jag har ungefär 2 månader på mig :D

Nu ska jag titta på handboll & hålla tummarna för att Sverige kan spela så bra som de faktiskt kan :D

Ha en trevlig kväll!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0