God middag med ett glas gott att dricka :D

Har nyss avnjutit en god middag & ett glas gott att dricka :D Ugnsstekta grönsaker & fläskfil+e stod på meny´n..

Det var gott kan jag lova!

Eftersom bägge barnen har feber så har dagen varit ganska lugn, för lugn!

Jag har iaf varit ute en stund & skottat snö :D Det hade fallit mycket under natten så efter en hel del skottande & lite mer muskler ;) så var det skottat överallt :D Nu har barna en bra snöhög att bygga sin snökoja i :D

Sen hade vi hit en snickrare som ska ge oss offert på badrummet uppe. Kanske, kanske, någon gång har vi vårt badrum på övervåningen! Men det kostar också...

Nu ska jag försöka läsa lite inför tentan, om det nu blir någon för min del! Just nu känns det väldigt långt bprt, kanske har jag tagit mig vatten över huvudet för att fixa det här?? Men just nu känns det som ett nederlag :( Har för tillfället inga krafter alls! Även om det är både intressant & lärorikt & en bra kurs att ha på meritlistan så känns det övermäktigt..

Ja, vi får väl se hur det går med pluggandet nu på kvällen..

Vill så mycket, men kanske finns det ett stopp nånstans?? Jag känner att jag inte hinner allt jag vill & det gör mig irriterad på mig själv...

Nä, nu ska jag tänka positivt! Jag har det mest värdefullaste som finns på denna jord <3 & förhoppningsvis, nån gång så går mina drömmar i uppfyllelse.. & jag kan ta det lite lugnare..

Ha en trevlig kväll!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Elin Branhammar

Jag sitter i lite samma situation.. Vill så himla mycket men som du säger- någonstans tar det stop. Och då måste man bestämma vad som är viktigast för en. Och jag har ingen aning...!?

2011-01-06 @ 18:34:32
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0