Älskar...

...att titta på skidåkning! Har suttit som trollbunden framför tv:n för att se våra svenska skiddamer & skidherrar :D De gjorde ,som vanligt i mina ögon, bra gjort ifrån sig! Kommer att följa fortsättningen av tour de ski med spänning!

Har förutom att titta på tv:n både tvättat & dammsugit & eldat! Ja, mycket ska hinnas med på dagarna..men nu måste prio 1 bli svenskaböckerna de sista dagarna av mitt jullov! Det är ju inte så svårt egentligen, är både intressant & roligt!

Men det finns så mycket som jag vill hinna med också!

Idag har faktiskt jag & grabbarna gjort 2 mycket fina konstverk! Ska köpa ramar & rama in! Motivet var Blixten Mcqueen & Musse Pigg, gjorda på en mall jag köpte i Turkiet.. Klister & färgsand! Blev otroligt fint!

Nu håller grabbarna på för fullt med Move..kan säga att det är träning för de blir alldeles svettiga efer att de spelat en stund. De fäktar med armarna & resten av kroppen!

Nu väntar vi på att pappsen ska komma med pizza :D Det ska bli så gott!!

Jag kommer njuta av de sista dagarna av mitt lov & sen komma med påfyllda krafter tillbaka till jobbet :D Ska bli kul att träffa alla igen!

Så passa på att njut ni med! Det är en fantastisk vinter ute!
(jag skulle mer än gärna ha velat vara ute en stund idag, men feber på den stora killen satte stopp för det)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0