Älskade, underbara hem <3

Visst är det skönt borta! Att få extra sovmorron när mommo passar grabbarna, middagen framdukad på eftermiddagarna & inte behöva plocka undan efter sig alltid... (det beror ju på att vi turas om!)

Men ack så skönt det är att få komma till sitt eget bo när man bott trångt i över i 1 vecka!

& att få plocka upp alla julklappar! Det är som om det är julafton igen :D

Har fått en massa bra & fina saker som ska ställas på rätta platser! & jag längtar efter duschen imorrn så jag får prova de nya sakerna som jag fått av lillasyrran!

Men nu ska jag bara sitta här i min soffa & andas... & mysa! Ska tända lite ljus & kanske hitta en bra film!

Ska bli skönt att vara ledig en hel vecka till, hemma...i mitt hus :D (Det känns fortfarande fantastiskt att dett hus faktiskt är vårt!)

Så njut nu av det sista av första dagen på nya året!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0