Vänner...

Genom åren har vänner kommit & vänner har gått..

Såna man trodde skulle finnas bredvid en för alltid försvann när vänskapen sattes på prov...

Jag har inte många vänner, tror jag har svårt att knyta band till andra... Vad det beror på kan man bara spekulera om...

Vissa vänner, som man trodde man hade förlorat, kommer tillbaka... & den vänskapen är starkare än någon annan...

Några vänner har jag försummat, vilket jag är riktigt ledsen för...

Vissa finns där ibland, men inte alltid...

Vissa kan man ringa till flera veckor efter att man pratat med varandra & man kan fortsätta där man slutade...

Vissa vänner kan jag prata om allt med...

Vänskap kan vara stark...eller svag...

Förlåt till mina vänner som jag sårat! Jag är glad för er som står kvar & ledsen för de som valde att gå...

Jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag är så glad att du fortfarande vill va min vän! Det betyder mycket för mig, det ska du veta <3

Endel växer man ifrån, men jag är så otroligt glad att jag har dig. Vi är nog egentligen väldigt olika, men ändå så lika! Vi har, enligt mig en bra kemi!

Jag hoppas att vi alltid kommer att va vänner, för du är en av de få jag verkligen inte vill mista. Jag hoppas att du känner detsamma ;)

Kram i din målarvärld :)

2011-02-23 @ 22:37:39
Postat av: Vännen

Jag är så glad att du fortfarande vill va min vän! Det betyder mycket för mig, det ska du veta <3

Endel växer man ifrån, men jag är så otroligt glad att jag har dig. Vi är nog egentligen väldigt olika, men ändå så lika! Vi har, enligt mig en bra kemi!

Jag hoppas att vi alltid kommer att va vänner, för du är en av de få jag verkligen inte vill mista. Jag hoppas att du känner detsamma ;)

Kram i din målarvärld :)

2011-02-23 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0