Sjukdom...

ja, vårterminen har inte börjat bra! Först streptokocker & en pencillinkur..

Nu - magsjuka!

Åkte till Stockholm på 7-årskalas i fredags, i lördags kräktes Pontus. Men bara en gång, trodde att det kanske var en tillfällighet, att han ätit något dåligt...

För han mådde bra sen, sprang runt & lekte hela dagen..

Men på söndan när vi skulle åka hem mådde jag illa...hela vägen hem!

Men först sent på kvällen kom den första kräkningen..

På måndan kräktes jag lite mer & sen började Edvin.. & hela släkten..

Smittsam magsjuka var det, men också ganska lindrig..

Men jag har varit totalt orkeslös! Först idag känner jag krafterna återvända :)

& barna är pigga! Är ute & åker skidor på gärdet :)



Härliga vinterväder <3

Imorrn blir det jobb igen :D

Kommentarer
Postat av: Carolina :D

Va fint det måste va att åka skidor där! :D

2011-02-09 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0