Jag hamrar...

Jag hamrar & spikar...

Jag bygger ett bo :D

Härligt! Nu äntligen känns det som om vi kommit igång att renovera så smått så som vi vill ha det!

Jag ser möjligheter i alla vrår :D

Bara Pontus & Edvins rum blir färdigt & vårt nya badrum som börjar komma igång så smått... Innan utomhussäsongen är här..

För då ska det fixas ute! Staket ska sättas upp, rabatter rensas & nya göras...hoppas på ett växthus så att Pontus kan börja plantera :D Ja, så vill jag göra en altan! Har ingen i dagsläget men den står högt på listan :D En ny parkeringsplats & rundväg ska fixas till...

Ja, våra projekt börjar bli ganska stora...men det känns iaf som vi hittat vår plats där vi vill göra som vi vill!

Det känns härligt, kan inte riktigt förklara! Detta har varit vår dröm så länge & nu är den här! Ett stort hus med en underbar trädgård & vi ser bara möjligheter!

Jag lever, vi lever! & det är underbart <3

Kommentarer
Postat av: Vännen

Man ska ha planer... men många gånger är ens planer på tok för kostsamma! Tyvärr...

Här står ju en tvättstuga vääääldigt högt på listan, för att i samband med den bygga ut köket lite, för att sen få till en veranda som sträcker sig från framsidan å rundar huset, som delvis ska va inglasad (ja jag har varit emot det, men jag har ångrat mig)

Men just nu känns saker å ting väldigt långt borta, man blir inte rik på att va mammaledig :(

KRAAAAM till er

2011-02-19 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0