Fredag!

Alltid lika härlig & välkommen :D Trots att jag varit hemma nästan hela veckan ;)

Kvällen har spenderats framför filmen Toy story 3. Fastnade en stund i leksakernas värld & tyckte filmen var super :D

Det bästa var ändå att få ligga & kramas med mina små prinsar <3

Idag hade jag supermycket jobb hem! Måste göras i helgen! Ligger lite efter för tillfället! Sjukdomar & mycket på jobbet har gjort så att högen växt! Men i helgen ska jag ta tag i det!

Nu ska jag softa lite på soffan & njuta lite av den vackra, snörika fredagkvällen <3 För visst är det härligt med all snö som vräkt ner <3 Imorrn ska jag ut & leka i den :D

Ha en trevlig helg!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0