Ensam..

Sitter här i min ensamhet...borde gå & sova men sängen är så stor & tom när man ska sova själv...drar mig från att krypa ner men vet att jag måste strax! Mina killar somnade sött uppe i sina sängar, men just nu önskade jag att någon av dem vaknade & kom ner till mig <3

Imorrn är sista dagen innan ett sportlov! Härligt, så klart, men samtidigt är det jobbigt med ett avbrott nu känner jag.

Det är mycket som ska göras här hemma så det blir bra med ett lov också ;)

Ska fixa färdigt Pontus rum nästa vecka, måla & tapetsera :) Ska bli skoj!

Nu ska jag krypa ner..har väntat länge nog & tror nog inte att han kommer hem än ;)

Go natt mina kära vänner!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0