Natt...

Ikväll åkte Stefan tillbaka till Väse o vårt kära hus... Jobbar onsdag till fredag . Själv ligger jag nu här i mammas hus i en bäddsoffa med mina 3 busfrö som sover så sött. Jag kan inte sova... Som vanligt när inte Stefan är bredvid mig :/ efter mer än 10 års delande av säng har vanan tagit över. Men natten är inte så lång o till slut ska jag nog somna :)

Har haft en härlig jul o alla killarna var supernöjda med alla julklappar :) precis som det ska vara :)

Snart är det dags att skriva år 2012, tänk va åren går fort! Jag skulle vilja stanna tidennu! Då skulle jag för alltid ha fullt upp men också orka med allt ;)

Nu ska jag försöka att somna, kan ju inte vara alltför svårt med alla dessa lugna sövande andetagen runt omkring <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0