Ultraljud igen :)

Barnmorskan kunde inte riktigt känna om huvudet låg neråt, har inte heller de andra barnmorskorna gjort vid de andra graviditerna...Men som vid de andra graviditeterna så låg huvudet neråt..

& nu när vi fick se underverket igen så blir längtan än större :D

Har 7 dagar kvar att jobba nu...det närmar sig med stormsteg!

Även om jag trivs på jobbet & tycker det är superskoj med alla elever så börjar bilåkningen ta ut sin rätt...det är inte lätt att sitta bekvämt & jag får ont i höfterna & blir stel :/

Har varit ledig igår & idag, då det är eidfest & mina elever & kollegor har fest...Själv har jag spenderat dagarna med Edvin som är ledig, Pontus slutar skolan vid ett så han tycker det är skönt att få åka hem med bussen :D Snart får han ju göra det varje dag...

Igår var vännen här med sötaste bebisen, men växer snabbt gör han :D En trevlig liten pratstund blev det...

Fick ett mail idag att jag hade blivit reservantagen till den andra delkursen i engelska :D Så idag ska böckerna hämtas & sen börjar jag & Stefan studera :D ska bli kul, om än lite nervöst...Pratar ju inte engelska varje dag ;) Men för att få jobb i framtiden tror jag det krävs att man har en bred kompetens...

Så jag ser fram emot en höst full av bebiskräk, bajs & engelskaböcker ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0