Längtar!

Nu börjar den där ofattbara längtan & väntan efter den lilla krabaten där inne <3 Som vanligt känns det som en liten alien ;D

Kanske beror den starka längtan jag nu känner på att sommarlovet är slut, jobb väntar några veckor fram innan det är dags att vara ledig igen samtidigt som allt är klart & väntar på vår lilla skatt <3 Har ju hunnit allt jag tänkt att jag ska hinna innan den lilla kommer...

Det börjar bli tungt nu...även om jag mår ofattbart bra om jag jämför med de andra graviditeterna... ingen foglossning, eller ja...lite ont i höfter...men inte som förut...

Det är inte så länge kvar & jag tänker njuta av tiden som är kvar för jag vet att jag kommer sakna den sista tiden sen...

Så jag njuter av magen, det lilla liv som växer där, & jag njuter av den sista sommarlovsveckan :D

Ska skriva om vår semestertripp till underbara Norge senare & lägga upp några av de vackra bilder vi tagit (även om det vackra har svårt att vara lika vackert på bild!)...men vi har haft det underbart :D



Kommentarer
Postat av: Petra

Helt otroligt att ni snart ska ha en liten i er famn!! Är ju ändå inte så länge sen som jag fick veta ;) Men det är visst ett tag sen ändå.... tiden går så jäkla fort! Kramar! ( å jag ser fram emot bilder från trippen)

2011-08-06 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0