Så kan...

...jag avslöja vår lilla hemlighet :D

Pontus & Edvin ska få ett efterlängtat syskon <3  & vi ska få vårt 3:e underverk <3

Som vi väntat & längtat & nu äntligen känns det som om det skulle funka :D Med både jobb, tid & föräldraledighet... I vårt hus finns det ju gott om plats också :D

Igår var vi på ultraljud & fick se det lilla underverket för 1:a gången..så härligt att få en bild av det lilla knytet & faktiskt få det bekräftat att det än så länge ser bra ut... & nu känns det som jag äntligen kan andas ut...

Så idag går jag in i 19:e veckan...underverket är beräknad till den 21 september <3

Ja, allt känns bara så fantastiskt i vårt liv... & jag längtar tills vårt lilla knyte kommer till oss <3




Kommentarer
Postat av: Vännen

<3<3<3<3<3<3



Så glad för Er skull!!! Sa till sambon igår att vid denna tidpunkt skulle vi oxå ha varit på UL... MEN vi gjorde det rätta! Lite kul skulle det nog kanske vara om vi fick samma dag ;) Jag menar, vi har ju 5-åringarna som är födda samma år å samma månad oxå ;)



KRAAAM

2011-04-28 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0