Påsklov slut.

Ja, en hel vecka av ledighet är slut.. & nu tar jag krafttag för att orka med de sista veckorna på terminen :D

Jag hoppas att ni alla haft en lika härlig påskvecka som jag :D

Jag trodde jag skulle känna mig utvilad & pigg...men det verkar inte så :/ Är trött & sliten & sitter & funderar på hur jag ska orka upp klockan 5 imorrn...

Men jag ska inte vara så negativ! Det ska bli kul att träffa mina elever igen! Jag har faktiskt ett underbart jobb!

Men det är inte arbetet som gör mig så trött nu för tiden... men vad det beror på ska jag inte berätta nu!

På onsdag ska jag vara ledig, ska göra nåt riktigt spännande då :D Men det är lite många blandade känslor...

Nu ska jag nog försöka göra mig ordning för sängen, det är en tidig morron imorrn.. ska nog lägga mig & läsa lite i en bok :D

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0